Meestgestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling/waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?

Wij doen er samen met onze partner PostNL alles aan om de levertijd die je is beloofd waar te maken. Over het algemeen hanteren we de regel voor zendingen naar Nederland (mits het product voorradig is):

* van zondag- t/m donderdagavond vóór 23:59 uur besteld, morgen in huis
* op vrijdag geldt: vóór 22:00 uur besteld, morgen in huis

Voor België en leveringen naar ophaalpunten geldt: op werkdagen én op zondag vóór 22:00 uur besteld, morgen in huis

Verder hebben we de volgende optionele levertijden die gelden voor bezorgingen op maandag t/m vrijdag, alleen binnen Nederland en mits het product voorradig is:

Mocht de levertijd onverhoopt niet worden gehaald, dan brengen we je hier zo snel mogelijk van op de hoogte en kijken we samen naar een oplossing. Is je pakketje wel verzonden, maar ervaar je problemen de bezorging? Een voorbeeld: Je Track & Trace-code geeft aan dat je pakket bezorgd is, maar dit is niet het geval. Wanneer je dit ervaart, vragen wij je om binnen 48 uur contact op te nemen met onze klantenservice. Binnen 48 uur kunnen wij namelijk een melding maken bij PostNL, zij kunnen de bezorger dan nog bereiken om naar het pakket te vragen. Na 48 uur moet PostNL een intern onderzoek starten en zal het tot vijf werkdagen duren voordat we je meer informatie kunnen geven over je pakket.

Ik heb een aantal artikelen besteld waarvan er bijvoorbeeld één niet op voorraad is. Wordt de rest al wel vast verzonden?

Nee, wij versturen de order in zijn geheel. Heb je dus één of meerdere producten besteld die niet op voorraad waren? Dan wachten wij tot alle producten binnen zijn. Tijdens het bestellen zul je in je winkelwagen zien hoe lang het zal duren voordat je bestelling wordt geleverd. Let hier dus goed op en controleer je winkelwagen voordat je bestelt! Natuurlijk maken we graag uitzonderingen, neem hiervoor contact op met onze klantenservice!

Moet ik verzendkosten betalen?

Is jouw bestelbedrag € 30,- of hoger? Dan versturen wij je bestelling gratis! Is jouw bestelbedrag lager dan € 30,-? Dan betaal je € 4,50 verzendkosten om je bestelling binnen Nederland af te laten leveren.

Indien je niet thuis bent, zal PostNL de zending naar een ophaalpunt brengen. Na de mislukte afleverpoging kun je jouw bestelling dus ophalen bij een dichtstbijzijnd ophaalpunt van PostNL. Je vindt dit adres via het Track & Trace systeem van PostNL of op een notitie die PostNL achter zal laten in je brievenbus.

Afleveren bij een PostNL ophaalpunt

Je kunt er in het bestelproces ook voor kiezen om je bestelling direct af te laten leveren bij een PostNL ophaalpunt. Op basis van je postcode wordt een selectie getoond van de dichtstbijzijnde ophaalpunten. Je kunt je bestelling dan de eerstvolgende dag vanaf ongeveer 16:00 uur afhalen (m.u.v. zondag). Daarna blijft je pakket nog 2 weken liggen bij het ophaalpunt. Houd je Track & Trace daarom goed in de gaten!

Kan ik mijn bestelling ook naar het buitenland versturen?

Uiteraard is het ook mogelijk om vanuit een ander land te bestellen of daar je bestelling te laten afleveren. Pakketten naar België worden geleverd met PostNL. Pakketten naar andere landen worden geleverd met DPD. Uiteraard ontvang je na verzending een Track & Trace code per e-mail van de betreffende transporteur.